2007. szept. 11.

"Celeb"

Sokszor elmosolyodom ezen a kifejezésen.
Meg azokon is, akik komolyan gondolják. (mainly)

Kifejezetten vicces dolog néha a félreismerés.
("megtisztelő")

(a celebek szoktak éhenhalni néha?)

Hazudnék, ha azt mondanám, néha nem élvezem.
Ettől függetlenül én csak egy kibaszott fanatikus fasz vagyok, akinek összejött pár dolog és próbálja azt csinálni amit szeret.
Semmi több.

Aki ennél többet lát bele, az egy buta tini.


Watch My Dying : Sztereotip
Hallgatom az ütemet
Rezgeti az üveget
Nézem a tenyereket
Ütik a negyedeket
Egyszer jobbra
Máskor meg balra át
Engem most csak
Más hatna meg tán
/De/ ez itt
Megint nem az a parti,
Amire vártam,
De itt maradni muszáj
...ha jegyem van
Sírva vigadnék
Mehet a menet
Amíg megszakad még

Soha nem elég
Soha nem elég
Sohasem
Legyen ami szól
Zene, ami jó
Odalenn
Nincsen még vége a táncnak
Nincsen pardon, nincsen bocsánat
Csak hímek nőstényekkel
Csupa díszpéldány
Sehol egy ember
Falnak a poharat, kezeket fel

Valami fura figura
Kezeli a lemezeket
Ugyanaz, aki a kapuba
Teszi a reteszeket
Soha nem elég
Soha nem elég
Sohasem
Legyen, ami szól
Zene, ami jó
Odalenn
Megakad a tű
Megakad a tű
Valahol
Ugyanaz a szó
Ugyanaz a szó
Zakatol

7 megjegyzés:

Lady Opal írta...

Pont mostanában celebeztek le engem is, több alkalommal is. _Engem_. Hihetetlen. :)

Sis írta...

fura dolog ez, sosem éreztem, hogy "előnyöm" származna abból, hogy ez a szűk kis szubkultúra megismer/felismer/elismer. Mégis jól esik néha, nagyon jól esik a celebezés, még akkor is ha tudom, hogy ennek az égadta világon semmi jelentősége és haszna nincs. Vagyis valami haszna van,segit abban, hogy tovább menjünk és tovább csináljuk.. :)


(meg autogramot osztani is szeretünk mostanság cicikre ugyebár.. ;))

NINth írta...

pamela anderson celeb. vagy tom cruise. de még egy győzike is, ha úgy vesszük.
mi meg egy kis közösség számára felismerhető arcok vagyunk, semmi több. a celeb (szerintem) nem a konkrét szemáélyisége miatt van kiemelve, hanem a státusza a húzóerő (önmagában), az meg lufi.

marhaság és alaptalan.

amit csinálok azért csinálom, mert imádom. a zenét tisztelem, nem a djpultot vagy az eszközt. én is eszköz vagyok. aki erre több hangsúlyt ad, az nem objektív sztem. felső hangon pár száz emberről beszélünk, nem pedig ezrekről vagy milliókról.

celebek újságcímlapon vannak, nem pedig szakadt padokon sörrel a kezükben..

Sis írta...

a "celeb" és a "sztár" szavak eleve irritálnak, főleg azok miatt, akikre itthon rásütik ezeket a bélyegeket.
szal tök igazad van, de attól még jól esik néha, még akkor is, ha amúgy leszarjuk és nem emiatt csináljuk :)

Névtelen írta...

(látod,pedig vannak, akiknek voltaképp az számít, h te vagy A kilencedik)
:)

NINth írta...

mekkora pörgés, mekkora pörgés! :)

hunter:
"voltaképp innen is (ugyanúgy) látszik a táj
hiába szállított arréb az a szájbakúrt sínpár"

Névtelen írta...

ezt inkabb nem ertelmeznem