2007. szept. 27.

"?"

Hazudtam. Igazából érdekel. És próbálom felfogni. Igazából szeretném azt hinni, hogy elég vagyok hozzá. Próbálom megérteni a körülöttünk lévő világot. Szeretném legalább felhasználói szinten megérteni, hogy mi történik körülöttünk és velünk. Továbbítani is szeretném az információt, igen. De mostanában nem megy. Jelenleg nem tudom eldönteni, hogy abba a problémába ütköztem-e, mint a nemrég említett hölgynél (amikor pont azt láttam, ami volt: semmit), vagy ténylegesen én lettem-e kevés a feladathoz. Mindkét verzió esélyes, mindkét verzió kifejezetten para. (Persze az egyik, csak az én szempontomból). Viszont egy nagy baj van még: Túl sok jel mutat az elsőre. A Google totális hatalomra tett szert. Az információ már nem mennyiség, minőség, vagy lehetőség, hanem szűrés kérdése. Minden tömegcikk és minden elérhető. Minden divat és minden anti. Minden létezik és semmi sem igazi. Mindent megtehetünk és semmit sem teszünk.

A kérdés, hogy mit kezdünk ezzel, nem az, hogy létezik-e.

Kibaszott gyújtóponton ülünk és senkinek sem tűnik fel, hogy ég a seggünk alatt a kanóc.

Tudom, ezzel se értem el szart sem.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

gecire ki vagy szűrve TIBI! :DDD

;)

p.s.: 'O_O'
nem vagyok ide reggelve, de hogy 10perce van gmailem mert az előző meghalt (???), és ezzel egyidőben kipróbáltam a google doksikat, már mindenhol ki van írva a nevem mint alternatív identitás választása...
ehhhh!

NINth írta...

nemtom ki vagy, de egy információ:
ha van gmailed: mindened van. kb értsd szó szerint.

a szűrést meg köszi, ezt bóknak veszem ;p

Névtelen írta...

tibikám,
élj úgy, hogy soha ne szégyelld, ha a világ megtudja, mit teszel, mit mondasz, még akkor is, ha nem igaz, amit a világ megtudott.
ha nem, akkor megbaszlak.

NINth írta...

azé' ez elég nagy mondat. monnyuk amellett, h csinálok elég fasságot, sztem mindig is őszinte voltam. ha baromságot is csinálok, léegalább hangosan teszem :D