2007. szept. 23.

"Every Morning I Fall Apart"

Because it's all in your head
It's in your head
Sad but it's true
It's inside you
Someday you'll see who you're unhappy
Someday you'll see that it's not me
It's all in your head

It's just inside of you

A történet szereplői nem valós személyek, bármilyen hasonlóság csak a képzelet szüleménye. A valóság és köztem előforduló bármilyen egybeesés csupán a véletlen műve.

Érzed? Igen. Durva? Durva. Akartad? Akarta a rosseb. Szóltam előre? Igen... Hallgattál rám? Nem. Kussolsz? Sorry. Tudod mi az igazán durva? Na mi? Hogy igazából én érzem magam szarul. Az a durva. Ne haragudj... Mondom, nem haragszom. De tényleg ne. Hidd már el bazdmeg, nem haragszom. De tényleg? Nem. Akkor? Magamra haragszom. Miért? Mert. Na, de tényleg, miért? Mert én vagyok a fasz és elhittem, hogy érted amit mondok. De azért találkozunk? Nem. Miért nem? Mert nem akarok fasz lenni. De nem vagy fasz. De az vagyok. De majd jobban figyelek és nem kérek hülyeséget. Mindig ezt mondod. De most így lesz. Dehogy lesz így. De. Mondom, nem lesz így, én pedig a saját érdekedben orrbabaszlak ha legközelebb rámnézel. De miért kell ezt? Mert máshogy nem érted meg. De megértem. Soroljam? Sorold. (sorolom) Hú, tényleg. Mondtamén. Most akkor fasírt? Eddig se volt az, csak nyugodtságot akartam és most is azt akarok. Végeredmény? Élni és élni hagyni.

Legközelebb nem fogom magam vissza. Rég volt az idő amikor kieresztettem a hangom és most sem áll szándékomban.
Tisztelet a másik ember iránt.
Legközelebb hörögni fogom ezt a becses információt, hátha úgy jobban megmarad. Túl sokszor mondtam el, hogy ne várhassam az eredményét. Meglepően türelmes vagyok mostanában, kéretik nem kihasználni.

Lehetőleg tisztes távolságból kéretik szemlélni a történéseket. Nem belemászva a kibaszott aurámba, nem belevariálva az életembe, nem belekavarva az amúgy is rezgő nagy lecsóba. Most, hogy elértük a nyugalmat, azt hiszem picit hátra kéne dőlni. Kell az energia, szükség lesz rá. Nagy vihar jön, franc se látja a végét.
Nagyon sokmindent feladtam egy hosszútávú cél érdekében, szükségem van hozzá minden egyes atomomra, örülnék ha én gazdálkodhatnék velük, a saját szám íze szerint. Kipakolom a belem épp, szeretnék egy olyan dolgot összetenni amire példát sem nagyon látunk, nemhogy működő segítséget. Megköszönöm, ha megtisztelsz annyival, hogy tehetem a dolgom és kihozhatom magamból és a helyzetből azt amit ki lehet.

Az én életem pedig az én életem. Meglátod, lesznek még durva információk, örülj, hogy nem vagyok rosszindulatú. Ha az lennék, 100X ennyi könny csorgott volna le a Dunán. De még most sem vagyok gonosz, ahogy eddig se voltam. Addig jó, addig van nyugodtság.

Volt egy ismerősöm régen, ő mondott egy hatalmas igazságot:
Nincs leállt drogos, csak tünetmentes.
Mekkora igaza volt neki! És mennyire nem tudta, hogy mekkorát mondott!
Aztán kiegészítette egy picit:
Nem az a drogos aki minden nap drogozik.
Az a drogos, aki mindig drogozik, amikor lehetősége van rá.
No igen. Itt a hangsúly. Magyarázzam? Ugye nem kell?

Jó lesz ez, csak hagyjátok, hogy megcsináljam. Utána már könnyebb lesz mindenkinek, ígérem.
Nem magam miatt és nem miattatok csinálom ám. Miattunk. Ha nektek jó, az nekem is jó. Ha nekem jó, az nektek is jó. A végén mindenki jól jár. Vagy nem. De legalább megpróbáltuk.

Érezd a hangsúlyt. Inkább kimondom, mint, hogy ne legyen egyértelmű. Ez nem ukáz. Nem agresszió. Egészen egyszerűen tiszta víz egy régi pohárban. Jobb így. A hangszín az információ agyig passzírozása, nem pedig a destroy miatt van. Nem rombolni akarok, hanem építeni. Magamban és másokban is. Remélem érezhető néha.

6 megjegyzés:

Sis írta...

tudod mi itt a baj?
az, hogy teljesen máshogy kezeled a körülötted lévő embereket, mint saját magadat.
te kérhetsz és elvárhatsz dolgokat, senki más nem. elvárod, hogy mindenki békénhagyjon, ugyanakkor elvárod azt is, hogy ha épp olyan van, akkor kéznél legyenek.
mindenki másnak kuss a neve.
egyszer majd leirhatnád azt is, hogy mi az az őrületes hosszútávú cél amihez minden energiamorzsádra szükséged van, mert egyébként tudatlanul mindenki más jogosan hőbörög, és jogosan próbálja a kiharcolt/kiérdemelt helyét megtartani a környezetedben.
mert ez gecire nem igy működik, 2 fél van mindig, nem csak te dönthetsz.
vagy ha te akarsz dönteni, akkor tiszteld meg a másikat azzal, hogy okokat is mondasz. akkor talán megértjük, igen.
és hidd el, hogy ha normálisan van tálalva valami, akkor normális a fogadtatás is.
egészen addig ez csak a te szélmalomharcod és senki más nem fogja a kisújjából kiszopni, hogy mi is van igazából.
mert több embert bántasz meg, mint hinnéd, és ne az legyen mindig a válasz, hogy "miért mit vártál" és "most lepődj meg"
lehet hogy szükséged lesz még rájuk egyszer, valamikor, és nem lesznek ott.
szóval szerintem azok akik a véletlen műve miatt magukra ismertek, megérdemelnek esetleg egy őszinte, nem gúgyos hangvételű tisztázást.
neked is könnyebb lesz. sokkal.
mert egyikünk sem hülye, és ha tudjok a miérteket, akkor talán nem fordulnak elő olyan esetek, mint az aurába való belemászás. (még akkoris, ha szerinted te ezt már 200x elmondtad.)

NINth írta...

a miértek érdekelnek? még mindig? jó. ahogy szeretnéd.

az igazán érdekes ebben a témában az, hogy a nagy többség felfogja ám, hogy miért és miről beszélek. itt az igazi probléma. jogosan hőbörög a környezetem, amiért xy emberekre nem vagyok kíváncsi egy idő után? nem érzem jogosnak. Sokáig türelmes vagyok, nehéz kiharcolni nálam az igazi kurvaanyázást. többek közt ez sem az. hadd én döntsem el, hogy kivel akarok kommunikálni és kivel nem. ez nem kiharcolás meg kiérdemlés kérdése, ez emberei alap. gerinc. tartás. ennyi, semmi több. ha valaki nem kíváncsi a pofámra, akkor nem állok elé huszonötödszörre is, mert én érzem magam szarul. pont.

mi a hosszútávú cél? jelenleg egy olyan projekten dolgozom, amiből pl. neked pénzed lesz és munkát tudok benne adni. ráadásul nem csak neked, hanem sok más embernek is. de ha az energiám nagy része arra megy el, hogy kezelek mindenféle magánéleti fost, akkor nincs agyam ezzel foglalkozni. ha meg mégis megoldom és arra koncentrálok, én vagyok a köcsög egoista fasz, aki leszarja a barátait ugye? tudod mit? legyek az. legyek lelketlen faszkalap, aki leszar mindenkit. ha nem esik le, hogy mit miért csinálok, akkor én kérek elnézést, majd kis idő után leesik. vagy nem. de ez hadd ne legyen az én bajom. a fájdalom tényleg az, hogy ezt a legtöbb ember felfogja és nincs is vita.

Sis írta...

nem is vártam bármiféle igazatadást vagy bármi mást a kommentemre, de asszem ez kb a lehetetlennel volt egyenlő. :)
A válaszodbólkiderült az, ami már oly sokszor, olyan szinten nem vagy tisztában a környezeteddel, hogy az siralmas. De ok, hidd csak azt, hogy mindenki 100%-osan tisztában van a miértjeiddel és teljes mértékben elfogadja a döntéseidet. Majd feltűnik, ha nem lesznek, volt már rá példa.

A második résznek meg kifejezetten örülök, bár nem értem, ez miért olyan téma, amit kódolva kellett mindig posztolni. Sajnos sosem értettem az ilyen "utalgatásokat" és nálad sosem lehet tudni h éppen mire célzol. De biztos mindenki més kitalálta rajtam kivül.

"jogosan hőbörög a környezetem, amiért xy emberekre nem vagyok kíváncsi egy idő után? nem érzem jogosnak. Sokáig türelmes vagyok, nehéz kiharcolni nálam az igazi kurvaanyázást. többek közt ez sem az. hadd én döntsem el, hogy kivel akarok kommunikálni és kivel nem. ez nem kiharcolás meg kiérdemlés kérdése, ez emberei alap. gerinc. tartás. ennyi, semmi több."

imádom az ilyen teátrális jól hangzó mondatokat. kár, hogy a valóság kicsit más. tartás? gerinc? tisztelet? miről beszélsz? te kit tisztelsz? elvárod h mindenki téged tiszteljen, mert te eldöntöd, hogy meguntad xy társaságát, elküldöd a halál faszába, és az illető, aki nem csinált semmit azon kivül, hogy az igényeidet kiszolgálta, még legyen hálás is azért, mert nem kurvaanyázol neki és "nem bántod még jobban pedig tehetnéd?"
szerinted ez a gerinc? ez a tisztelet? hogy mindenki ugy táncol ahogy te fütyülsz? hát kurvára nem.
azok az emberek, akik a barátaid, illetve azt hiszik, hogy a barátaid (mert te ugye százalékban méred le a barátságot, ezzel is tisztéban van a többség? hogy ki hány százalékosan a barátod? és aki nem 100% az nem is számit annak?) MEGÉRDEMLIK, hogy ne csak a te kedved szerint legyenek kezelve, hanem egyszer ha nekik van bajuk vagy szeretnének valamit, akkor hajlando vagy tenni érte. FELELŐSSÉG. KÖLCSÖNÖS SEGITSÉG. BARÁTSÁG.
erről van szó, nem az általad oly kedvelten emlegetett gerincről meg élni hagyásról.
talán ha nem ilyen gúnyposztokból kéne értesülnünk arról, hogy éppen most ki a mocsok szemét aki nem hagy élni, akkor talán nem fájna nekünk sem annyira, és akkor talán valóra válna az amit szeretnél.
Mert ha engem megkér egy barátom (annak tartalak, te hiába tartasz csak 60-70%-ban annak), hogy figyelj, ez van,ne haragudj, de egy ideig használhatatlan vagyok, adj időt amig összeszedem magam és addig ne keress, akkor azt mondom, hogy oké, persze, alap. Én is voltam ilyen helyzetben. Ennyi. Nem pedig a sárba alázom, ott baszogatom nyilvánosan ahogy érem, hogy hátha ettől MAGÁTÓL LEKOPIK.

Ja és máskor meg lehet ezt ám mondani f2f, hogy nem vagy kiváncsi a pofámra és akkor nem állok eléd huszonötödszörre is ;)

és az, hogy ezt én irom, és senki a büdös életben nem fog kommentelni rá, nem azt jelenti, hogy nekik nem szar ez az egész szituáció.

NINth írta...

igaztadás? nagyon nem értünk egyet, miért kéne igazat adnom?
sis, te nagyon el vagy ám tévedve még mindig. persze, én vagyok a királyi fasz, aki elvárja, hogy szórakoztassák és miután megunta a vigyort, kibassza az utcára az illetőt és jót röhög a markában. jézusom, miről beszélsz? o_O
úgy csinálsz, mintha nmem segítettem volna minden egyes alkalommal amikro szükség volt rám. úgy csinálsz, mintha nem lehetne bármikor jönni hozzám segítségért, amikor kell. túl sok alkalomkra emlékszem ahhoz, h rádbólintsak, bocs.

én kiket tisztelek? sokmindent és sokmindenkit. nem azt várom el, hogy engem tiszteljen mindenki, hanem ember az embert. amibe én is beletartozom. egyébként sem szoktam elküldeni mindenkit a halál faszára, csak és kizárólag abban a pillanatban, amikor iszonyatos munkával ezt harcolja ki. igen, például te. te mostanában sűrűn eléred ezt a pontot. f2f? okay. bármikor. nem vagyok cyberbuzi, nagyon szíesen elmondom neked ugyanezt élőben is. nem mintha nem mondtam volna elégszer.

ide meg az kommentel aki akar, ezért is van már ezer éve megnyitva a kommentelés, tőlem atzán megszólalhat bárki. elmondanám, h átlag 10-20 ember olvassa ezt a blogot. nem sok, pont elég.

a gerinc pedig tudod, hogy mihez kell? ahhoz, hogy ne érj el addig a pillanatig, amikor már alázni kell, ahhoz, hogy felfogd mi van. de ha már eljutsz odáig, akkor legalább vegyél vissza és próbáld meg megoldani a dolgaid saját magad.

téma részemről lezárva, értelmetlen minden szó, soha nem fogod megérteni, hogy mi a faszról magyarázok.

aki meg véleménnyel rendelkezik, nyugodtan ugorjon az arcomnak. tényleg. ez így már unalmas.

Sis írta...

téma részemről is lezárva, és akkor legközelebb tényleg kéretik szemtől szembe elmondani azt, hogy rühelled a pofámat. akkor sokkal jobb lesz. nekem biztosan. végülis tökre megérdemlem meg tökre kiérdemeltem.

(meg akkor már azt is mondd el légyszives, hogy hogy a picsába vivtam ki az utóbbi időben többször is a picsába elküldést? nem is kontaktolunk. pedig te segitesz mindenkinek akinek szüksége van rád, csak pár embernek nem, igen többek között nekem sem.)

téma off, fésülöm taglistát a csillagok miatt, majd kapod a pmet a nevekkel.

Névtelen írta...

Tudom nincsen szükséged arra, hogy
helyeseljek.Pont Én!Mégis ezt teszem,
minden okoskodás nélkül.Ilyen a TERMÉSZETEM!!!